Jak zamówić?

Meble na wymiar, kuchenne, łazienkowe, szafy, garderoby, biurowe.

Cały proces od momentu złożenia zamówienia na meble na wymiar – kuchenne, łazienkowe, biurowe, szafy, garderoby do momentu realizacji możemy podzielić na kilka prostych kroków, które ułatwią nam realizację projektu, a Ty jako nasz klient otrzymasz dokładnie to, czego oczekujesz.

Krok 1.

Nasza współpraca rozpoczyna się od wypełnienia formularza widocznego po prawej stronie lub poprzez kontakt telefoniczny.

W przypadku kontaktu z formularza skontaktujemy się z państwem najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 24 godziny. Żeby ułatwić nam kontakt z państwem dodatkowo w treści formularza prosimy podać godziny w których możemy się z państwem kontaktować.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego, gdyż zdecydowanie przyspieszy to realizację zamówienia!

Rozmowa jest zazwyczaj krótka. Dotyczy podstawowych spraw oraz służy umówieniu wizyty w lokalu, w którym realizowany będzie projekt oraz wykonanie.

  • Kitchen DESIGN
  • Aleja Wojska Polskiego 39/3, 14-300 Morąg
  • +48 608 421 930
  • +48 579 059 054
  • zamowienia@kitchendesign.com.pl

Formularz

Krok 2. Wizyta

Po wcześniejszym umówieniu spotkania odwiedzi Państwa nasz przedstawiciel, którego poznają Państwo po uniformie.

Wizyta taka składa się z kilku punktów:

  1. Wywiad – chcemy dowiedzieć się o państwa potrzebach jak najwięcej, aby móc dostarczyć Wam dokładnie to czego oczekujecie. Jeśli nie jesteście zdecydowani na jakieś rozwiązanie – żaden problem – nasz konsultant z chęcią Państwu pomoże dobrać zarówno kolorystykę jak i różne rozwiązania techniczne.
  2. Pobranie wymiarów – nasz konsultant przygotowany jest na pobranie wymiarów lokalu lub pomieszczenia w którym realizowane będzie zamówienie. Krok ten jest niezbędny do wykonania wyceny zamówienia.
  3. Po wstępnej analizie, nasz konsultant umówi się z państwem na kolejną wizytę lub kontakt(telefoniczny czy mailowy) w celu przedstawienia wstępnego projektu.
ducato
schema_kitchen

Krok 3. Projektowanie

Na tym etapie tworzone są dokładne szkice projektu przy użyciu programów komputerowych. Na podstawie wcześniej ustalonych wytycznych powstaje schemat oraz wizualizacja, która następnie zostaje przedstawiona klientowi.

W momencie przedstawienia projektu klient ma do wyboru dwie opcje finansowe SILVER oraz GOLD. Opcje te różnią się od siebie zastosowanymi w projekcie rozwiązaniami technologicznymi (różne wersje zawiasów i systemów), co ma wpływ na późniejszy komfort użytkowania oraz trwałość. Na życzenie klienta przedstawiamy obie wersje finansowania z wyszczególnieniem różnic, które mają wpływ na końcową wycenę.

Na tym etapie klient zatwierdza projekt lub zgłasza jakich modyfikacji chciałby w nim dokonać.

Krok 4. Umowa

Krok ten ścisle uzależniony jest od klienta. Po zatwierdzeniu projektu oraz wybraniu opcji finansowania klient uzgadnia z nami możliwy czas rozpoczęcia prac oraz termin montażu.

Nastepuję podpisanie umowy oraz wpłata śœrodków finansowych dotyczących realizacji.

Po otrzymaniu wpłaty przechodzimy do realizacji zamówienia.

podpisanie-umowy
stolarnia

Krok 5. Realizacja

Po otrzymaniu wpłaty rozpoczynamy realizację zamówienia.

Realizacje powstają w nowoczesnej stolarni która jest wyposażona w doskonały sprzęt wiodących producentów takich jak SCM czy Metabo.

W dowolnym momencie klient ma możliwoœść sprawdzenia jak przebiega proces produkcji dotyczący jego zamówienia.

Krok 6. Monaż i odbiór

Po zakończeniu realizacji kontaktujemy się z klientem w celu potwierdzenia wcześniej ustalonego terminu montażu.

Oferujemy także, po wcześniejszym uzgodnieniu pomoc w demontażu starych mebli.

Po stronie klienta istotnie jest aby zagwarantował nam minimalne warunki do montażu realizacji. Warunki uzgadniane są w momencie potwierdzenia terminu montażu.

W momencie zakończenia prac u klienta następuje odbiór pracy i wypełnienie „formularza odbioru” wedle którego udzielana jest 24 miesięczna gwarancja.

montaz

Zapraszamy do kontaktu!